Expliciter les exigences ou anticiper les (im)possibilités. Des effets multiples des caractéristiques sociales et scolaires des groupes-classes sur les progressions scolaires des collégiens (2/3)
Loading
0 %
Key | Action |
---|---|
K or space | Play / Pause |
M | Mute / Unmute |
C | Select next subtitles |
A | Select next audio track |
V | Show slide in full page or toggle automatic source change |
left arrow | Seek 5s backward |
right arrow | Seek 5s forward |
shift + left arrow or J | Seek 10s backward |
shift + right arrow or L | Seek 10s forward |
control + left arrow | Seek 60s backward |
control + right arrow | Seek 60s forward |
shift + down arrow | Decrease volume |
shift + up arrow | Increase volume |
shift + coma | Decrease playback speed |
shift + dot or shift + semicolon | Increase playback speed |
end | Seek to end |
beginning | Seek to beginning |
Information on this media
Links:
Creation date:
November 9th, 2016, 10:59 a.m.Add date:
November 9th, 2016, 10:59 a.m.Speaker:
Joanie Cayouette-RemblièreCompany:
Université de BourgogneLicense:
CC BY-NC-ND 3.0 FRVisibility:
This media is publishedDescription
Deuxième partie de la conférence de Joanie Cayouette-Remblière lors du cylce des séminaires de l'IREDU - 29 septembre 2015