Expliciter les exigences ou anticiper les (im)possibilités. Des effets multiples des caractéristiques sociales et scolaires des groupes-classes sur les progressions scolaires des collégiens (2/3)
Action | Key |
---|---|
Play / Pause | K or space |
Mute / Unmute | M |
Toggle fullscreen mode | F |
Select next subtitles | C |
Select next audio track | A |
Show slide in full page or toggle automatic source change | V |
Seek 5s backward | left arrow |
Seek 5s forward | right arrow |
Seek 10s backward | shift + left arrow or J |
Seek 10s forward | shift + right arrow or L |
Seek 60s backward | control + left arrow |
Seek 60s forward | control + right arrow |
Decrease volume | shift + down arrow |
Increase volume | shift + up arrow |
Decrease playback rate | shift + comma |
Increase playback rate | shift + dot or shift + semicolon |
Seek to end | end |
Seek to beginning | beginning |
Information on this media
12 views
Deuxième partie de la conférence de Joanie Cayouette-Remblière lors du cylce des séminaires de l'IREDU - 29 septembre 2015
Creation date:
Nov. 9, 2016
Speakers:
Joanie Cayouette-Remblière
Company:
Université de Bourgogne
License:
CC BY-NC-ND 3.0 FR
Links: