Les compétences sociales au collège : un apprentissage en plus ou un plus pour l'apprentissage? Exemple de formation à l'apprentissage coopératif en EPS" (3/3)
Loading
0 %
Key | Action |
---|---|
K or space | Play / Pause |
M | Mute / Unmute |
C | Select next subtitles |
A | Select next audio track |
V | Show slide in full page or toggle automatic source change |
left arrow | Seek 5s backward |
right arrow | Seek 5s forward |
shift + left arrow or J | Seek 10s backward |
shift + right arrow or L | Seek 10s forward |
control + left arrow | Seek 60s backward |
control + right arrow | Seek 60s forward |
shift + down arrow | Decrease volume |
shift + up arrow | Increase volume |
shift + comma | Decrease playback rate |
shift + dot or shift + semicolon | Increase playback rate |
end | Seek to end |
beginning | Seek to beginning |
Information on this media
Links:
Number of views:
33 (this month: 1)Creation date:
Nov. 8, 2016Speakers:
Nicolas EpinouxCompany:
Université de BourgogneLicense:
CC BY-NC-ND 3.0 FRDescription
Dernière partie de la conférence de Nicolas Epinoux lors de sa participation au séminaire de l'IREDU.
Séance des questions de la salle
15 mars 2016